Αποστολέας Θέμα: Βοήθεια, μέσω κοινής σύνδεσης.  (Αναγνώστηκε 1004 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Μέλος Φόρουμ

  • Administrator
  • *****
  • Συγχαρητήρια
  • -Δώσατε: 123
  • -Λάβατε: 18
  • Μηνύματα: 444
  • Τόπος: Ραφήνα
  • Επιβράβευση του μέλους απο : 26
  • Φύλο: Άντρας
Βοήθεια, μέσω κοινής σύνδεσης.
« στις: 04 Νοέμβριος 2016, 01:31:51 μμ »
  • Publish
  • Στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλά εργαλεία, που μπορούν να ενώσουν απομακρυσ μένα, δύο υπολογιστ ές.
    Βεβαίως, αυτό εγκυμονεί κινδύνους, αν δεν γνωρίζουμ ε ή δεν υπάρχει εμπιστοσύ νη, στο άτομο που χειρίζετα ι, τον υπολογιστ ή που θα συνδεθούμ ε, αφού μέσω αυτού του εργαλείου, του δίνουμε ελεύθερη πρόσβαση στον υπολογιστ ή μας, ενώ εμείς δεν έχουμε καμία απολύτως, απέναντί του.

    Ως διαχείρισ η και στα πλαίσια της βοήθειας στα μέλη μας, με όποιον τρόπο και όπως μπορούμε, θέτουμε και αυτή, μέσω του εργαλείου - εφαρμογής Team viewer.


    Εάν δεν έχουμε το Team viewer στις εφαρμογές μας, μπορούμε ΔΩΡΕΑΝ να το κατεβάσου με, από το https://www.teamviewer.com/el/download/windows/ στον υπολογιστ ή μας.

    Εφόσον το εγκαταστή σουμε, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας, στο γνωστό e-mail info@triglianoi.gr, αναφέροντ ας μας το πρόβλημα που υπάρχει, τις ώρες που ευκαιρείτ ε ώστε να γίνει η σύνδεση και ότι άλλο θεωρείτε ότι πρέπει να γνωρίζουμ ε.
    Εμείς, θα σας απαντήσου με το ταχύτερο δυνατό, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη ώρα σύνδεσης μεταξύ των υπολογιστ ών.

    Η σύνδεση, απαιτεί το ID και τον Κωδικό.
    Αυτά μπορούν να δοθούν μέσω του chat μας ή άλλης εφαρμογής, όπως e-mail, κινητό ή κοινωνικά δίκτυα.
    Προτιμότε ρο όλων, βεβαίως είναι το chat του φόρουμ.


    Θα χαρούμε, όπως πάντα, να μπορέσει και αυτή η απομακρυσ μένη βοήθεια, να σας φανεί χρήσιμη.


    Όλοι μαζί, μπορούμε να ενημερώσο υμε αυτόν τον χρήσιμο χώρο, ώστε να τον έχουν οι νεώτερες γενιές, ως παρακαταθ ήκη την ιστορία των προγόνων μας.

    Αλλά και να γνωριστού με, αναπτύσον τας γνωριμίες - φιλίες, ενώνοντας κάθε Τριγλιανό Απόγονο.