ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - Χώρος Δοκιμών => ΧΡΗΣΙΜΕΣ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ => Μήνυμα ξεκίνησε από: triglianos - admin foroum στις 04 Νοέμβριος 2016, 01:31:51 μμ

Τίτλος: Βοήθεια, μέσω κοινής σύνδεσης.
Αποστολή από: Μέλος Φόρουμ στις 04 Νοέμβριος 2016, 01:31:51 μμ
Στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλά εργαλεία, που μπορούν να ενώσουν απομακρυσ μένα, δύο υπολογιστ ές.
Βεβαίως, αυτό εγκυμονεί κινδύνους, αν δεν γνωρίζουμ ε ή δεν υπάρχει εμπιστοσύ νη, στο άτομο που χειρίζετα ι, τον υπολογιστ ή που θα συνδεθούμ ε, αφού μέσω αυτού του εργαλείου, του δίνουμε ελεύθερη πρόσβαση στον υπολογιστ ή μας, ενώ εμείς δεν έχουμε καμία απολύτως, απέναντί του.

Ως διαχείρισ η και στα πλαίσια της βοήθειας στα μέλη μας, με όποιον τρόπο και όπως μπορούμε, θέτουμε και αυτή, μέσω του εργαλείου - εφαρμογής Team viewer.

(https://triglianoi.gr/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.triglianoi.gr%2Fdiafora%2Fteam%2520viewer.jpg&hash=0d5d83100af6b55a4e58681cf387a8f998501517)
Εάν δεν έχουμε το Team viewer στις εφαρμογές μας, μπορούμε ΔΩΡΕΑΝ να το κατεβάσου με, από το https://www.teamviewer.com/el/download/windows/ (https://www.teamviewer.com/el/download/windows/) στον υπολογιστ ή μας.

Εφόσον το εγκαταστή σουμε, θα πρέπει να έρθετε σε επαφή μαζί μας, στο γνωστό e-mail info@triglianoi.gr, αναφέροντ ας μας το πρόβλημα που υπάρχει, τις ώρες που ευκαιρείτ ε ώστε να γίνει η σύνδεση και ότι άλλο θεωρείτε ότι πρέπει να γνωρίζουμ ε.
Εμείς, θα σας απαντήσου με το ταχύτερο δυνατό, ώστε να βρεθεί η κατάλληλη ώρα σύνδεσης μεταξύ των υπολογιστ ών.

Η σύνδεση, απαιτεί το ID και τον Κωδικό.
Αυτά μπορούν να δοθούν μέσω του chat μας ή άλλης εφαρμογής, όπως e-mail, κινητό ή κοινωνικά δίκτυα.
Προτιμότε ρο όλων, βεβαίως είναι το chat του φόρουμ.


Θα χαρούμε, όπως πάντα, να μπορέσει και αυτή η απομακρυσ μένη βοήθεια, να σας φανεί χρήσιμη.


SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal